Zapraszam na mój paznokciowy kanał!

Po długich namysłach wreszcie jakiś czas temu odważyłam się założyć swój kanał na youtube. Ci co obserwowali mojego bloga wcześniej wiedzą, że od dawna interesowałam się tematyką paznokciową i taki też kanał założyłam. Same zdjęcia nie oddają wszystkiego co chciałabym przekazać, chociażby jak należy wykonywać dane czynności poprawnie. Dlatego właśnie na moim kanale staram się pokazywać, uczyć innych, a także samą siebie. Nie jestem w tej tematyce profesjonalistką, skończyłam jedynie jeden kurs  z zasad higieny, budowy paznokcia oraz jego podstawowej stylizacji. Większość rzeczy, których się nauczyłam to właśnie tutoriale na YouTube, czytanie blogów oraz publikacji w Internecie. Wiem, jak czasem trudno jest znaleźć odpowiedź na nurtujące nas często błahe pytania, niejasności. Staram się zatem publikować nawet krótkie filmy, które nie zawsze wnoszą coś niesamowitego ale mogą rozchwiać właśnie takie wątpliwości. 

Oprócz kanału prowadzę także paznokciowy Instagram oraz Facebook, tam możecie zobaczyć moje pracę oraz na bieżąco dowiadywać się o najnowszych filmach. Nazwy moich social mediów widnieją tuż pod nazwą bloga, ale dla ułatwienia zamieszczam wam do nich linki poniżej:



A teraz  już  nie przedłużając serdecznie zapraszam was na mój kanał. Mam nadzieję, że chociaż części z was przypadnie on do gustu, a wtedy zachęcam do subskrybowania, żebym wiedziała, że jednak wam się podoba. Poniżej zamieszczam link do kanału oraz jeden z przykładowym filmów. Cześć :)




 




* * * * 


 

Komentarze

Prześlij komentarz

* Bardzo dziękuję za komentarz :)
* Zapraszam ponownie na mojego bloga oraz na kanał na YouTube
* Nie wyrażam zgody na kopiowanie treści znajdujących się na moim blogu

Popularne posty z tego bloga

Czym jest - bonder?

Zbyt gęsty lub rzadki lakier. Jak sobie poradzić?

Tłusta płytka paznokcia?